Komputer współpracuje z następującymi markami:
Iveco, Man, Mercedes Benz, Renault, Scania, Volvo, Daf, Nissan, Askam, Avia, Beulas, Bmc, Bova-Vdl, EFR, Foden, Ford, Freightliner, Hino, Internacional, Irisbus, Isuzu, Kenworth, Mack, Peterbilt, Setra, Sterling, VanHool, Volkswagen, Cummins, Caterpillar, Navistar, Detroit Diesel silniki.
Jak i również z systemami elektronicznymi w naczepach i przyczepach (ABS, EBS, hamulce, zawieszenie oraz computer centralny ECU) producentów: Wabco, Haldex i Knorr.
Montażownica AT-56 jest maszyną skonstruowaną i przeznaczoną do stosowania przy montażu i demontażu kół samochodów ciężarowych i niektórych dostawczych a także kół ciężkiego sprzętu o średnicy do 56 cali na przykład kombajny, drogowe maszyny robocze. Maszyna przeznaczona jest do pracy w określonym zakresie. Samocentrujące uchwyty maszyn są obsługiwane przez wysokociśnieniowy układ hydrauliczny o ciśnieniu roboczym od 2 do 11 MPa. Podczas obracania uchwytu ciśnienie robocze jest wskazywane przez zainstalowany manometr. Standardowe ciśnienie robocze wynosi 11 MPa lecz dla słabszych lub szczególnie cienkich obręczy wskazane jest ograniczenie tego ciśnienia.
Odchylana kolumna
Koła: 10" – 20" (chwyt z zewnątrz)
Koła: 12" – 23" (chwyt od wewnątrz)
Pistolet do pompowania (z manometrem)
Łyżka do demontażu opony
Zestaw zabezpiecz. do felg aluminiowych
Zasilanie 220 V
Ciśnienie 8-10 bar Text
2 podnośniki przeznaczone do podnoszenia aut osobowych, samochodów dostawczych, które nie przekraczają 3000 kg. Silnik elektryczny jest przymocowany do pompy hydraulicznej (zespół hydrauliczny). Podnośnik jest wyposażony w dwa siłowniki hydrauliczne (każda kolumna ma osobny siłownik). Kolumny są łączone dolną płytą maskującą, w której znajdują się stalowe liny synchronizujące oraz przewód hydrauliczny. Naciśnięcie przycisku na pulpicie sterującym powoduje prace zespołu hydraulicznego i wytworzenie ciśnienia oleju, które jest przenoszone do siłowników za pośrednictwem przewodów hydraulicznych. Siłowniki hydrauliczne podnoszą wózki zamontowane na kolumnach. Do wózków przykręcone są łapy, które podstawiamy pod samochód. Aby prawy i lewy wózek były jednakowo unoszone, zastosowano dwie liny synchronizujące.
2 kanały do naprawy pojazdów ciężarowych o wymiarach 12m x 1 m.
Profesjonalny inwertorowy półautomat spawalniczy do spawania metodą MIG-MAG drutem spawalniczym w osłonie gazu oraz spawania metodą FLUX drutem spawalniczym bez gazu osłonowego.
Doskonale sprawdza się przy spawaniu stali, stali nierdzewnej, aluminium i jego stopów.
Zasilanie trójfazowe.
Maksymalna szpula z drutem: 15 kg.
Urządzenie wyposażone w gniazdo EURO do podłączenia uchwytu spawalniczego.
Sterowana elektronicznie płynna regulacja prądu spawania i prędkości podawania drutu.
Przy spawaniu metodą MIG-MAG: regulacja prądu spawania, regulacja prędkości podawania drutu, dojazdu drutu spawalniczego.
Wyposażony w miernik cyfrowy (woltomierz, amperomierz).
Tokarka tej serii może być wykorzystywana do wielu zadań, takich jak toczenie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, stożków, polerownie, gwintowanie, modułowe i DP, wiercenie i przeciąganie wewnętrzne.